2010. január 2., szombat

Az a bizonyos káposztaleves:)

Amit az őrület alatt sohasem főztem,csak mosolyogtam rajta.A családnak ma stíriaimetéltet készítettem,tegnapról maradt még a szénégetők spagettijéből,mindkettő a tiltólistán szerepel a saját étrendemben,ezért olyant kellett főznöm,amihez alapanyag van itthon,ugyanis ebben a hideg szeles időben nem volt kedvem kimozdulni.Arra gondoltam pár napig eléldegélek majd ezen a leveskén,de tévedtem,a többieknek is ízlett.Nagyon egyszerű.
Hozzávalók:
  • savanyúkáposzta(kb 25 dkg volt)
  • virsli(3db sajtos baromfi)
  • vöröshagyma(2db kisebb)
  • olaj(2ek.floriol)
  • pirospaprika
  • erőleveskocka(1db)
A felaprított hagymát az olajon megpároltam,addig a káposztát összevagdaltam,rádobtam az olajra,kicsit 'pirítottam'(nem pirult:)),megszórtam pirospaprikával felengedtem kb 2 liter vízzel,kevés tengeri sóval ízesítettem.Kb fél óra főzés után tettem bele az erőleveskockát(mivel nem voltam elégedett az ízzel,de persze ez el is maradhat).Belekarikáztam a virslit,és 2-3 perc múlva elzártam,hogy ne főjön szét.Aki akar tehet bele tejfölt is,de én nem tehetek,a többiek meg nem gondoltak rá,ezért most itt enélkül fogyott el.

Nincsenek megjegyzések: