2008. február 28., csütörtök

Sült dagadó

Nagyon keserves!!!!!!!!!!!!!Egy analfabéta vagyok!Belépni is kinlódás,jó pár kört lefutottam mire sikerült!(nem vagyok egy zseni ezen a téren)(bár más téren sem)

Másik felem azt mondta,hogy izlett a munkatársainak az ebéd,ezért le merem irni.Végigkostólják egymás kajáját,úgyhogy ügyesnek kell lennem,bár a többség felvágottat,jobb esetben rántott husit visz.
Sült dagadó volt,mivel a multkori töltöttel nem arattam nagy sikert.Tehát,a dagadót eldaraboltam és a következő kulimásszal kentem be:
-sűritett paradicsom
-fokhagymagranulátum
-oregánó
-só
-curry
-örőlt pirospaprika
Szóval ezeket találtam itthon.
Jól kizsiroztam a tepsit,belefektettem a bemaszatolt húsikat,jól megraktam vastagabbra karikázott burgival,megsóztam,maradt még kevés zsir rákenegettem és megsütöttem.
Az alapötletet innen vettem a netről,csak az csirkecombikkal és pirosaranyos kencével volt irva.
Nem egy kimélő vacsora-ebéd,de kemény fizikai munkát végző munkás kapta:)
Vacsora,mert este 8 után ér haza és ebéd is,mert a maradékot elviszi magával másnap.

Nincsenek megjegyzések: