2008. július 30., szerda

Folytatás.................

Ma még mindig volt a húsos masszából,igy a kenyértésztát megint elfeleztem,az egyik a szokásos útvonal a másikból pizzáscsigát tekertem.Képet Ottistól kölcsönzök,mert hasonló az én 'művem' is!



A fenti gyönyörű fotó a Terülj,terülj asztalkám blogból került ide!(Ottis remélem ne orrol meg érte!)
Mindenesetre a kenyér receptem a következő:
-liszt(nálam BL 55-ös,rétesliszt és e kanál sikér keveréke)-egyébként általam nagyon tisztelt gasztrobloggerek szerint a BL 80-as a nyerő,de lévén,hogy a közelben nem lehet kapni,igy mi nagyon szeretjük ezt az összeállitást!
Általában 1-1,5kg-ból szoktam dagasztani,mivel mindig kreálok mást is belőle!
-1 kocka élesztő(4 dkg)-volt idő,amikor kovászoltam,de a fiúk az élesztőset jobban szeretik,puhábbnak találják!(mi már egy elkorcsosult familia vagyunk)
-1 kk cukor(az élesztő felfuttatásához)
-1 ek só
-1-2 ek olivaolaj
-langyos viz(kb 5-6 dl)
Dagaszt-keleszt-dagaszt-formáz-ovális fedeles kiolajozott jénai-fedő rá!-keleszt(általában addig,amig a 'melléktermék' elkészül:))

Nincsenek megjegyzések: