2008. július 29., kedd

Ha már egyszer............................

Van egy olyanom,hogy kreativ,akkor tegyünk is érte valamit:)!A kezdet,hogy darált húsból egy paradicsomos "mártást"készitettem,amolyan 'bolognai félét'.A hétvégén pacalpöri volt a nagyoknak,amit Ádám a kicsi(21 éves)nem hajlandó megkóstolni,ezért neki makaróni volt.A hús sok volt,a maradék a hűtőben landolt.Ez a kreativságom kezdete!:)Ma ismét kenyeret sütöttem,mert még nem volt jó a bringám,gyalog meg nem járok,meg aztán a fiúk nagyon aranyosan mondogatják,hogy az én kenyerem jobb,ergo dagasztottam!Itt folytatódik a történet!A megkelt tésztát ismételt átgyúrás után 3 felé vettem,az egyik ment a jénaiba tovább a rögös úton a kenyérréválás folyamatán,a másikból pizza lett oly módón,hogy nyújtás után olivával megkenegettem,a már emlitett darálthúsos masszával megraktam,paradicsomkarikákkal "diszitettem",reszeltsajttal meghintettem és jó forró sütőben megsütöttem!:)Jól is lakott vele a férfinép,igy nem kellett túlzásba vinnem a főzést:)A harmadik adagot még kétfelé vettem,kinyújtottam,elnyolcadoltam,a már gyakran emlegetett masszából és sajtból tölteléket varázsoltam és kifliket csavartam.Tejjel lekentem,lenmaggal megszórtam és ezt is kisütöttem.:)Holnap szendvics helyett vihetik a munkahelyre.Eddigre persze szép nagyra nőtt a kenyérke is,tehát ő is pirulhatott a forró sütőben!Jó lett volna róluk kép is,de nincs!:(Most be is fejezem,mert a pizzáért köszönetképpen(meg persze azért is,mert én hoztam a jó hirt,hogy az Ádit átvették a költségtéritésesből az állami finanszirozásra)megjavitotta a bringámat!(ki korán kel,az elöbb találkozik a postással:))A lényeg az,hogy ha jó a bringa,akkor lehet menni kerekezni!!!!!!
Ha tudok,akkor holnap is jövök,és elmesélem a kenyerem készitését!(hátha érdekel valakit)

Nincsenek megjegyzések: