2008. december 5., péntek

Az évezred legfinomabb csokis tallérja felturbózva

Újra itt!Régen voltam erre,mert nem igazán vagyok jó passzban,hiába elért az ünnep előtti depi!Szenvedek a polipjaimtól,állandóan fáj a fejem,szóval odavagyok nagyon!:((Azért a nagy nyomorúságomban elkészitettem a cimben emlitett tallérokat,ami úgy néz ki,hogy tényleg joggal nyerte el ezt a cimet!Ez egy hatalmas adag,több,mint 40 darab óriási cooki!.Igyekeztem követni az eredeti receptet,persze nem sikerült szó szerint lemásolni,de tuti csak javitottam rajt:)

Az alábbi felsorolás Pákosztos macska blogjából való,mellé próbálom illeszteni az én variációmat!

Hozzávalók:
240 g finomliszt--------------------szintén
240 g kenyérliszt----------------rétesliszt+1 ek sikér
1 és 1/4 tk szódabokarbóna---------szintén
1 és 1/2 tk sütőpor--------------------szintén
1 és 1/2 tk só-------------------------nálam is
283 g vaj---------------------------------igen
283 g barnacukor---------------nálam koronás barna(ez lágyabb),és bio nádcukor
226 g krisztálycukor----------------igen,de olyan amiben a vaniliarúdak átadják az aromát
2 nagy tojás--------------------------igen
2 tk vaníliaesszencia-----------kimaradt
566 g csokoládépasztilla (minimum 60% kakaótartalommal)-----4 féle tört csoki,mégpedig:70%-os étcsoki a jobb fajtából,ugyanebből a fajtából egészmogyorós,milkából fehér,ugyancsak milkából tarka:),és egy tejcsoki

A továbbiakban követtem a leirást,két napot pihent a sütés előtt,kb 200 fokos hőségben 10 percig sütöttem.Ez egy nagyon tömény isteni finom kalóriabomba!Remélem képet tudok mellékelni!

Nincsenek megjegyzések: