2008. december 31., szerda

Már tudom mozgatni a kezem!:)

Jó régen nem jártam erre,mivel kisebb háztartási baleset ért,amitől nem igazán tudtam gépelni!(mondjuk,ha nagyon akartam volna,akkor ment volna,de hogyan nézett volna ki,hogy minden másra alkalmatlan vagyok,erre meg nem? :) )A történet nagyon egyszerű,fenn ragadtam a kilincsen!A reggeli takarítást,szellőztetést követően csuktam be a fürdőszoba ablakát,amihez ágaskodnom kell(alatta van a kád),de mivel nem száradt fel teljesen a járólap,így kicsúszott a lábam,én meg kapaszkodtam a kilincsben.Akkor még nem is fogtam fel,hogy mekkorát rándult a vállam,mert még megsütöttem a mézes lapokat,kiszaggattam a mézeskalácsfigurákat,szóval tettem a dolgom,bár éreztem,hogy nem teljesen "oké" :)!Éjszaka aztán elszabadult a pokol!
A lényeg:a babapiskótás mézest,amit a desszert eu-ról néztem,befejezte a Kedves.Nem teljesen követte az eredeti receptet,a piskótákat rumos feketekávéba mártotta,a krémhez pedig liszt helyett vanilíapudingot használt,a margarint teavajra cserélte.A csokimáz:gőz felett egy tábla 70 százalékos ,kakaódarabkás étcsoki,egy tábla milka fehércsoki és 5 dkg vaj.Nagyon finom ropogós máz isteni sütin!Természetesen ez sok máz egy sütire,készült hagyományos mézeszserbó is,házi baracklekvárral a közepén.
A lányom töltöttkáposztát,a párom pedig bográcsos sertéspörköltet fözőtt.
Ez volt a szentestei menű:) (természetesen karácsony többi napját is ez jellemezte).Még jó,hogy hatalmas mennyiségű pizzatésztát készítettem a bejgli helyett,mintha éreztem volna a vesztem!
Egyelőre elég ennyi,mert még mindig nem tökéletes a kezem(tudom,nem úgy néz ki:))
Mindenesetre,ha valaki olvassa a blogomat ,akkor kívánok nagyon-nagyon boldog új esztendőt!!!

B ékés álmainkba ne csalódjunk soha
O ltalmazzon minket angyalok mosolya
L elkünkben béke és szeretet virítson
D üh és gaz álnokság meg ne szomorítson
O stoba szólamra ne hajoljon szívünk
G azdagság kísérje minden vidám léptünk

Ú tjaink vigyenek igaz célunk felé
J övendőnk munkája ne váljon kereszté

É jszaka pompásan ragyogjon csillagod
V eled lehessek amikor csak akarod
E gymásra találjon most minden kereső
T ársával éljen minden egymást szerető

K özösen tegyük szebbé ezt a világot
Í zleljünk már most mennyei boldogságot

V áljon minden titkos, szép álmunk valóra
Á ldott legyen minden együtt töltött óra
N evetni tudjunk és őszintén örülni
O dvas idő fogát messze elkerülni
K eveset mondok végül, de szépet:

Kívánok Mindannyitoknak Boldog Új Évet!

1 megjegyzés:

Ottis írta...

Boldog Új Évet kívánok én is!És gyogyulást!