2009. június 10., szerda

Eperfagyi

:)Mostanában a Vaterán logók:)A múlt héten beszereztem egy vadi új bontatlan csomagolású fagylaltgépet,és egy szuper munkásruhaöltönyt.Az előző 5500 ft,míg az utóbbi 2500 ft volt(szintén új).Mivel a Dalmáék Pesten voltak,át tudták személyesen venni,így még postköltséget sem kellett fizetnem.A ruhának a férjem örült,mivel pont a mérete,jó az anyaga(100%pamut),és kivételesen a hosszán sem kell igazitanom.A fagyigépet én tesztelem azóta is folyamatosan,-itt az ismerkedős szakaszban nem flott minden,de kárba azért még semmi nem veszett.:)A most elkészült eperfagyi már megüti a mércét szerintem.
Volt lefagyasztva felfözőtt cukrozott eprem(kicsit főztem az epret a cukorral,nem hosszú ideig)
Hozzávalók:
  • 2 dl az említett eperből(hagytam kicsit kiengedni)
  • 2dl tejszín,habbá verve
  • 2 dl cukrozatlan sűrített tej
Felvertem a tejszínt,aztán nem elmosogatva a karokat,kissé összetörtem vele az epret is,közben hozzáöntöttem a sűrített tejet(a Lidl-ben a múltkoriban akciós volt,pár dobozzal tartalékoltam)Ezután már kézi habverővel kevertem össze a tejszínhabbal.(cukrot nem tettem bele,mivel volt az eperben).
Beleöntöttem a lehűtött tartályba,25 percre állítottam,mire lejárt az idő,alig fért el az edényben,annyira felhabosodott.
Egyébként holnaptól egy hétig a tejszín lesz akciós az előbb említett üzletben.Fagyigépeseknek érdemes felkeresni!