2011. február 21., hétfő

Pacis torta Viktorkának




Kedves barátnőm unokája 2 éves lett,számára készült ez a pacis torta.
Igaziból ez már a második.Aki szokta nézegetni a blogomat,már felismeri,hogy ez is a fiam 'műve'
Fondant-ból formáztam egy pónit,de Ádám nevetve lecsacsizta,és a tortámmal sem volt megelégedve,(a meo nem engedte tovább:))így azt kineveztük névnapinak(mármint saját részre,Zsuzsanna napra),és hamarjában sütöttem egy másikat Viktorkának.Idő már nem volt száradni az új pacinak,ezért kevertem ki csokigyurmát,amit másnap lehetett formázni,és tartása is volt.
Megmutatom az eredetit is,de hozzá kell tennem,hogy az végül is nem lett kidolgozva,nekem jó úgy is,szedett-vedetten:)!
Az én elképzelésem az volt,hogy csak a teteje kapjon zöldet,mivel a krém nagyon édes lett,de sajnos a 'füvet' nem sikerült szépre 'nyírni',és Ádám a torta oldalával sem volt elégedett,szerinte szebb,ha az egészen van borítás.Nem szálltam vitába,végül is neki van aranykeze,legyen az övé az utolsó szó,meg aztán vállalta,hogy kreál egy ló kinézetű lovat.
(Az alsó tortát tessék zárójelbe tenni!)

Nincsenek megjegyzések: