2009. március 23., hétfő

Felhívott....

Este háromnegyed kilenckor hívott a nagyfiam,hogy most tolták ki a műtőből.Valószínű,hogy holnap délelőtt már jöhet haza,és készítsek neki szendvicset,mert nagyon éhes!!!!!
Délután elkészítettem a házi nutellát,most dagasztom(mármint a gép)Limara nem annyira pepecselős croissanját,ami éjjel pihenni fog.Igaz,hogy már fél tíz van,de a kenyeret is az imént dugtam a sütőbe:( Szerintem elég lenne,ami van a kenyértartóban,de a KEDVES szerint nem,tehát hét órakor nekiálltam kenyeret dagasztani!(Legalább van időm blogot írni)Ott jártam,hogy holnap reggel croissant sütök(nutellával töltöm),de,mint tudjuk,ha meleg a sütő,akkor már más is készül!Dalmikám hozott a hétvégén nagyszemű kristálysót ,így Ádám kedvence a sós kifli (óriás,hogy jól lakjon) lesz a másik kedvezményezett.
Annyit,azért megjegyeznék,hogy tutira holnap reggel érintetlen lesz a friss kenyér!!!!Ilyenkor a guta meg tudna ütni!!!Mindegy!Valószínű,hogy tizenegyre ágyba kerülök!

Nincsenek megjegyzések: