2009. március 4., szerda

Játék-google képkeresővel

Gumimacik blogján találkoztam vele,és nagyon tetszik!!!A google képkeresővel lehet rám jellemző képeket keresni.(vagyvalamiilyesmi:)))
Szóval 1963-ban születtem
A tragikus november 22.-én éppen 4 napos voltam.
Akkor még volt Enyingen szülőotthon,ott láttam meg a napvilágot.


A keresztségben a Zsuzsanna nevet kaptam.

Mezőszilason élek azóta is


A középiskoláimat Simontornyán végeztem el.Azért írok többes számot,mert először szakmunkásképzőt végeztem,és tímárként szabadultam fel,utána a gimnáziumot is ebben a városban 'jártam'.




1984-ben házasodtunk össze párommal Gyulával

Lányom 1985-ben született,Dalmának hívják.
A fiam Ádám 1987-ben érkezett erre a világra.Beírtam a nevüket a képkeresőbe,de nem adott ki találatot,így egy kicsit csaltam,és a saját gépről mentettem le képeket.

Természetesen nagyon büszke vagyok a gyermekeimre!!:)Mindketten Pécsi Tudomány Egyetem hallgatói,illetve a lányom már diplomázott az ETK-án,a fiam még a TTK-ra jár.

Szerintem ez most éppen elég!Ha valakinek van kedve csatlakozzon a "játékhoz"

Nincsenek megjegyzések: