2009. március 31., kedd

3 a magyar igazság+1 a ráadás

Pontosabban 4-szer sütöttem az elmúlt héten croissant!Természetesen nem fél adagot!!Mint,már említettem Ádámnak vittem a kórházba,vagyis a hazafelé útra,nehogy már éhen halljon!Ez volt az első.Kedden reggel sütöttem az előző este elkészített kifliket.16 naaagy darabot.Isteni finomra sikeredett!!Szerdán jött a menyus(menyem jelölt),tehát neki is sütök.Igen ám!,de nincs itthon élesztő!Sebaj!Ott a jó öreg cba-as szárított.A szokásos menetrend este elkészít..stb.A házi nutella is ismétlésre várt,de,miért is ne,kimaradt a sűrített tej!:(Reggel croissan a sütőbe,a hűtőben pihenő "nutella"kőkemény,újra melegítve,tejesítve!Mit,ne mondjak nem indult sikeresen a nap!!Aki jót akar,ne használjon szárított élesztőt ilyen pékáruba!!16 vajban tocsogó valami a kukában landolt.Azért csak megmutatom a lyánynak,hogy tudok én croissant sütni!!Csütörtök este dagasztás..............................szóval a szokásos!Péntek reggel süt,mármint az Ádi,mert én olyan rosszul voltam,hogy az csak na!Szegény a frissen műtött lábával konyhatündérré avanzsált!A csokival töltötteket fejre forgatta,mert megijedt,hogy nem fognak megsülni,mivel az aljuk már pirosodott.Egy kicsit nyomottak lettek!A sajtosakat nem bántotta,szerencséjükre:)!
Szóval,nagyon odavoltam!Ráadásul délutánra vártuk a szellőző szerelőket.Mivel már elfeküdni nem tudtam,így a jó kis szélben üldögéltem 3 órát az udvaron,amíg nem végeztek.
Szombat reggel eljött a 4. sütés ideje,mivel megjöttek Dalmikáék,és Ők még nem kóstolták.Frissiben készült és nagyon finom lett.
Összegzem a hetet:Kb 3 kg liszt,1 kg vaj,elég sok sajt,egy sikeres házinutellea.és egy kevésbé sikeres,de abból azért kisütöttem valami mást,de erről majd legközelebb!
Egyébként ez nem vicc!!Mi tényleg ennyire"belessek"vagyunk!
A mai naphoz még annyit:24 éve született meg az én drága kislányom!!Boldog szülinapot Dalmikám!Nagyon szeretlek!!
Elkezdődött a tavasz!Ma lekerekeztem a 20 kilométeremet!Szomorúan állapítom meg,hogy igen sokat iperedtem a télen!!

Nincsenek megjegyzések: