2009. március 14., szombat

Lakásavató

Mármint valamiolyasmiszerű :) a lányoméknál.Pontosabban:összeköltöztek a barátjával és vettek ki egy lakást Pécsen,ami egyébként szuperül néz ki!Annyi bizonyos,hogy ritkán leszek a vendégük,mivel nagyon nem szeretek utazni,és bizony a távolság 150 km.A másik ok:a 4. emelet.A térdeim a felefelémenetet még csak-csak,de lefelé ..ajjjjjjjjjaj.
De,térjünk vissza a lényegre!Szombatra barátokat hívtak,és felajánlottam,hogy sütök egy kis rágcsát.Mivel mentek Pestről is vendégeik,útba ejtettek bennünket,így el is tudtam küldeni,nem nekem kellett vonatozni.
A következők sültek,vagy nem sültek:)!
Sajtos kockák Maricától Nagyon egyszerű,nagyon finom és nagyon kiadós és nagyon nagy sikere volt!SZÓVAL NAGGGGYON!!!:))))))))))Előző nap legyúrtam,szombaton csak nyújtani és sütni kellett.
A túros pogihoz már reggel 5-kor felkeltem,hogy teljesen friss legyen.Szép leveles,ízletes kockák lettek.Nem bajlódtam a szaggatással,az eredeti recepthez hasonlóan én is pizzavágóval négyzetekre metéltem.
Lehet,hogy a Lajcsi szelettel kellett volna kezdenem a leírást,hiszen a lapjait már csütörtökön megsütöttem,péntek reggel megtöltöttem,nehezékkel lenyomattam délután pedig csokimázzal bevontam.Szombaton már csak a szeletelés volt hátra.
Régóta nézegettem a bounty receptjét,hát most rászántam magam.Finomnak finom,de nem hiszem,hogy gyakori vendég lesz nálunk.Sok tojást benyelt,de nem igazán tudtam szépen szeletelni.A krém eléggé folyós volt a tetején.Talán a másik variációját kellett volna,de majd legközelebb!
Ami nem sült:a kókuszgolyó!Most így:
  • fél kg darált háztartási keksz
  • 10 dkg teavaj
  • kb 4 dl feketekávé
  • 2 tábla marcipános milka csoki
  • 20 dkg porcukor
  • 4 dkg kakaó
  • 1 dl rum
  • természetesen kókusz a forgatáshoz:)
Annak örülök,hogy nem kellett megvonatoztatnom,bár akkor kevesebb lett volna a választék is és a mennyiség is!
Az előbb olovastam Ízbolygó blogját,ahol elámul,hogy milyen hamar 3 éves lett a kislánya!Hát,igen!Az enyémek is most születtek,aztán,ha azt mondanák,hogy anya unokád lesz,már meg sem lepődhetnék!Dalma 2 hét múlva 24 lesz!Ennyi idős koromban már 2 gyermekes anya voltam.Ádám egy hónapja múlt 22,de már az Ő általános iskolai osztálytársai között is van apuka is,anyuka is.(sőt már 2 gyermekes is).
Tudtommal még tervezve egyikőjüknél sem a családalapítás,de rá is érnek még!!(szerintem)

Nincsenek megjegyzések: