2009. április 1., szerda

Nutellás keksz

Adott volt egy elbaltázott házi nutella,ami nem kevés pénzbe került ahhoz,hogy csak úgy kihajítsuk!Olvastam Fűszeres Eszternél egy mogyorókrémes kekszet(vagy valami hasonlót),tehát munkába állt a kreatív énem,és alkotni kezdtem:)))))))))))Kissé felolvasztottam a házi nutellámat,hozzá adtam egy vajat,két egész tojást,2 dl tejszínt,valamint egy sütőporral és kevés szódabikarbónával elkevert BL80-as lisztet.(Nem mértem a lisztet,de elég sok kellett,hogy viszonylag formázható masszát kapjak)Kis gombócokat gömbölyítettem,barna nádcukorba forgattam,és kb 200 fokos sütőben megsütöttem.Nem lapultak el teljesen,(nem vették fel a keksz alakzatot)olyan fél gömb szerűek lettek.Nagyon sok!3 tepsibe is alig fért el!A lényeg:Finomak lettek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nem szárazak,majdnem piskótaszerű az állaguk.Dícsérte a párom,meg a Gabiknak is nagyon ízlett.:)

Nincsenek megjegyzések: