2011. január 4., kedd

Vega ételek a fagyasztóból

Említettem a nyáron,hogy nagyon sok tök,cukkini termett nálunk.Szerencsére fagyasztottam le,mert voltak vegetáriánus vendégeink,és így volt mit kínálni.
Cukkinifasírt,konyhakészre fagyasztva:
(arányokat nem írok,az adja magát)
-cukkini(fiatal,zsenge)tokkal-vonóval,azaz csak megmosom és reszelem héjjal,maggal
-tojás
-sok reszelt sajt(általában trappista,és-vagy füstölt karaván)
-fokhagyma
-kapor(nagyon szeretjük)
-só
-zsemlemorzsa(annyi,hogy formázható legyen)

Elkészítem a fasírtokat,és kiolajozott sütőpapírra teszem,tálcán kicsit lefagyasztom.Ezt minden adaggal elvégzem,és egy nagy dobozban soronként összerakom.Amikor megkívánjuk,akkor egy sort kiveszek,sütőpapírral együtt,olajjal megspriccelem, a tetejüket és forró sütőben megsütöm.
Mivel most másra kellett a sütő,így forró olajban sütöttem ki.

A másik nagy sláger a nyáron a két vékony szelet tök(cukkini)közé tett sajt,bepanírozva.Ezt a fent említett módszerrel fagyasztottam le,de itt minden esetben a sütőben készítem el,így nem folyik ki a sajt.

Nincsenek megjegyzések: