2008. október 31., péntek

7



Kedves új online ismerősömtől Szildától gurult hozzám a labda,aminek tényleg örülök!Szeretem olvasni a blogokat,és az az érzésem,hogy nagyon sokan személyes ismerősök,jó barátok lettek,igazi közösségeket alkotnak.Örülök,hogy kicsit részese lehetek!Több.mint fél éve van nekem is blogom,de eddig csak gyűjtögetésre használtam,szinte semmit nem írtam magamról,talán nem lesz nehéz hetet összehozni!
  1. 18 nap múlva 45 éves leszek-No comment!(nagyon régen születtem:( Piramis,Korál és a nagy kedvenc HBB kisérte a tini éveimet.(a fiatalabbak kedvéért: Hobo Blues Band).Ó,igen, el ne felejtsem!,csőnadrág csikós pólóval...
  2. 25 éve élek házasságban,-ide egy idézet kívánkozik : A NAP IMÁJA :
    "Istenem, kérlek:
    adj nekem bölcsességet, hogy megérthessem a páromat,
    adj szeretetet, hogy megbocsáthassak neki,
    és adj türelmet, hogy elviseljem a hibáit!
    -- Mert ha erőt kérnék, akkor biztos agyonütném.
    Ámen."
  3. 2 gyönyörű gyerekem van(Dalma gyógytornász,Ádám másodéves ,szintén "sportos" szakon tanul).Nagyon ritkán látom Őket,az egyik Tolnában dolgozik,a másik Baranyában tanul. Az életem sikertörténetei!!
  4. Extrém kövér vagyok,mióta fogyózóm(kb 20 éve) felszedtem vagy 60 kilót.A szteroidokkal kezdődött és a jo-jo effektussal folytatódott,mind a mai napig.Mindent kipróbáltam az összes csodaszert,az orvos által felírt 30 ezres gyógyszert,még a gyomorgyürűre is rászántam magam.Minden vizsgálatot elvégeztünk,de az OEP beintett,nekem meg nincs majd egymillám(sajnos)!A legnagyobb gond,hogy hiányzik a fejemből az a bizonyos........(mindenhol azt hallani,hogy a fejben kell eldönteni,elhatározni)
  5. Minden nap bicajozom,minimum 1 órát(de inkább kettőt).Nagyon szeretek,de a biciklim már kevésbé!Egy már feladta,(nem birta a gyűrődést!)sajnos leselejteződött! Egy "barátnőmmel"tekerek,aki fele olyan súlyú,mint én,általában csak a hátát látom,de nem baj,a lényeg,hogy van társaságom,bátrabban el merünk menni hosszabb távra ,biztatjuk egymást!
  6. Az eredeti szakmám tímár,de nem sokat dolgoztam benne,mert a szakmunkás iskola után férjhez mentem,szültem,beteg lettem és már 20 éve rokkantnyugdíjas vagyok.Szerintem az országban nincs is már bőrgyár,ahol gyakorolhatnám a szakmám,ha akarnám.Közben,azért leérettségiztem és elvégeztem egy számítógépes tanfolyamot is,ami nem látszik meg a tudásomon,mivel akkoriban még nem volt PC-m,mire lett,addigra meg már mindent elfelejtettem....
  7. Mostanság az internet a szenvedélyem.Volt,amikor olvasni szerettem,de rengeteget!Aztán egy időben pulóvereket kötöttem..(hogy én mennyit visszabontottam!!)Képtelen vagyok eltalálni a méretet,ettől függetlenül a kritikus 2-3 évben rengeteg pulcsi került ki a kezem közül!A lányom volt az "áldozat",mindig neki valókat kreáltam.(még most is van olyan a szekrényében,ami egyszer sem volt rajta)
+Nem szeretném fényezni magam!Nem vagyok rendmániás,utálok mosogatni akkor inkább vasalok!(és a főzelékekkel én is hadilábon állok!)Sajnos nem tudom továbbgurítani a labdát,mert most is azon ülök!Szerintem az összes általam olvasott blogon már láttam a hetes számot,de nagy örömmel töltene el,ha valaki rám hivatkozva írná le a "titkait"!

Nincsenek megjegyzések: