2008. október 29., szerda

Bakonyi sertéskaraj

A mai ebéd.Az alábbiak szerint:
  • kb 1 kg karaj
  • kb fél kg gomba
  • kb 2 dl tejföl
  • 5 kisebb fej vöröshagyma(van,amikor csak 1 db hagymát használok)
  • olaj,só,pirospaprika
  • 1 ek. liszt
A karajt elszeleteltem,kiklopfoltam,besóztam,lisztbe forgattam,kevés olajon átsütöttem mindkét oldalát.Vigyáztam,ne égjen meg az olaj,mert a sütésből visszamaradottban a karikára vágott hagymákat kissé átfuttattam,rátettem az elszelt gombát együtt pároltam vagy 10 percig,megszórtam a pirospaprikával,aztán visszaraktam rá az elősütött husikat.Kevés vizet öntöttem alá,majd fedő alatt puhára pároltam.(kóstolni,sózni,kis vizet utántölteni,ha szükséges)
A tejfölt simára kevertem a liszttel,kis vízzel,aztán ráöntöttem a gombás húsra.Hagytam,hogy pár percet rotyogjon,majd galuskával tálaltam.
Ehhez az ételhez nem használok más fűszert,ne nyomja el a gomba izét,mert azt szeretjük érezni:)!

Nincsenek megjegyzések: