2008. november 13., csütörtök

Amikor a nyúl visszalő:))

Vagyis miért is kell szerda éjszaka kenyeret sütnöm?!!Szóval a tegnapi értekezésemben elmeséltem a zsemlemorzsás tapasztalataimat,mellesleg megdicsértem a frissen sült kenyérkémet.
Este a munkából fáradtan megtért kedves elé meleg kacsasülttel tálaltam(+hagymalekvár),ízlett is,olyannyira,hogy elértünk a kenyér közepéig,ami nyers volt!!Következmény:7 órakor dagasztás,2 óra kelés,átgyúrás,1 óra kelés és egy Született feleségek időnyi sülés 270 fokon.................Aztán meg vakarhattam az elszenesedett alját...A délelőttihez képest annyi a különbség,hogy most csak BL 55-ös lisztet használtam,és tej helyett egy jó nagy evőkanál tejfölt tettem hozzá.Keményebb tésztát állítottam össze,és nem formában,hanem csak tepsiben sütöttem.
No,meg persze száritgatom a prézlinek valót:(

Nincsenek megjegyzések: