2008. november 11., kedd

Kedd-az egészséges életmód jegyében (majdnem)


Szerintem ma országszerte szép idő volt,mostanában talán ez volt az utolsó ilyen nap(legalábbis a Lúcia szerint),tehát beizzítottam a bringát.A "kolléganőm"nem tartott velem,mert náluk úgy alakult a nap,hogy a férfiak otthon tudtak maradni,így megejtették a disznóvágást.A lényeg az,hogy mennem kellett a bankautomatához,ami a legközelebbi kisvárosban,azaz 10 km-re van,de ma úgy közelítettem meg,hogy hozzácsaptam még vagy 10-et,igy kb 30-at tekertem.Az útvonal:Mezőszilas-Pusztaegres-Őrspuszta-Sáregres-Simontornya(automata)-Igar-Mezőszilas.
Ezzel kezdődött az 'egészségeséletmódnap',azaz mégsem!,mert már két hete alkalmazom a fokhagyma kúrát,minden reggel fél órával az étkezés előtt egy gerezd fokhagymát egy pohár langyos vízzel lenyelek,így az túléli a gyomrot és a vékonybélben szívódik fel,amiből aztán ízületi folyadék lesz.Bővebben itt olvashattok róla(okt 27.-i bejegyzés).Mivel szeretem a fokhagymát,így nem esett nehezemre lenyelni .Régebben említettem már,hogy minden nap bicajozok,tehát edzésben vagyok,de a tegnapi 40 km után a mai 30 is simán térdfájdalom nélkül lezajlott.(ne felejtsük el,hogy ha a fele súlyomat le tudnám adni,még akkor sem fújna el a szél).
Egy kis gasztro is,ha már gasztroblogger lettem :)!(ma meghívtak egy gyűjtő oldalra)
Szóval,amikor túrót készítek,akkor marad egy csomó savóm,amit általában a malackáim kapnak meg,mert nem szeretem az ízét.De!!!(egészségeséletmódprojekt)Tegnap félretettem egy litert a hűtőbe,amibe ma belefacsartam egy kiló mandarin levét,és a felét már el is szopogattam!Egész tűrhető!!!(pláne,ha arra gondolok,hogy a lányom mennyi pénzt ad egy doboz savó alapú gyümölcsléért!!)Eredetileg mangóval szerettem volna(egyszer így olvastam),de túl drágának találtam tegnap a Lidliben,megvárom amíg akciós lesz!:)(savóm minden héten van vagy 2 liter,variálhatom különböző gyümikkel)

..........és, akkor a majdnem............................igen,kaptam disznótoros kóstolót.......No comment!.....

Nincsenek megjegyzések: