2008. november 23., vasárnap

Kakaós csiga

Régen jártam erre,mert szégyenemben elbujdokoltam!:)Mióta megírtam az ominózus zsemlemorzsa készítésemet,azóta üldöznek a prézlinagyhatalmak szellemei.Még kétszer sütöttem nagyon szép.de nyers kenyeret.(az is lehet,hogy a gázszolgáltató szórakozik velem)Ráadásul a párom is idegesít,hogy mérnimérnimérni!!!Nem érti meg,hogy mindig más a liszt minősége.(az igazság az,hogy nincs kedvem pepecselni)Szóval,elhatároztam,hogy abbahagyom a kenyérsütést,de tegnap olyan hideg volt,hogy nem mentem el a pékhez,inkább megint nekiveselkedtem.Lehet,hogy a fent említett rossz szellemek is fáztak,mert összejött egy GYÖNYÖRŰ!!!!,finom kenyér!:)))
A kakaós csiga úgy jön ide,hogy ha már úgyis meleg a sütő,akkor...............
Eddigi életem legjobban sikerült csigájával rukkoltam elő.A gasztroblog gyűjtő oldalon láttam meg a Közös konyha:Jolán napi kakaóscsiga tanfolyamát, ami alapján elkészítettem.A lényeg ebben a receptben,hogy nincs benne tojás,ami nagyon jól jött,lévén már megint(még mindig)nincs egy szem tojásom sem itthon.Állítólag ,másnap is puha marad,ami nálunk természetesen nem lehetséges!
Kicsit keményebb lett a tésztám,mint az említett blogban volt,de igy is teljesen jó.15 szép nagy ,ízletes darab lett.A sütés vége előtt kell rá a cukros tej!

A tojásra visszatérve!Kell beszereznem pár jó tyúkot,vagy egy jó lelőhelyet,ugyanis vateráztam egy tésztakészítő szerkentyűt.3000 pénzt+1000 postaköltséget fizettem ki érte.Mikor megkaptam ketten is szóltak a közeli rokonságból,hogy minek vettem,nekik is van,és nem használják?!Esküszöm eldobom az agyam!!!

Nincsenek megjegyzések: