2008. november 13., csütörtök

Mustáros hús

Valamelyik hétvégén ketchupos húsit főztem,aminek nagy sikere volt,gondoltam,akkor ma legyen mustáros,hátha az is bejön!Nem volt rossz tipp!
Hozzávalók ma nálam:
  • kb 1 kg sertéscomb
  • 5 db kisebb vöröshagyma
  • 4 dl tejföl
  • bő evőkanál mustár
  • 1 erőleveskocka
  • 1 evőkanál liszt
  • petrezselyemzöld
A felaprított hagymát kevés zsiradékon megpároltam,rátettem a kockákra darabolt húst,és jól átpirítottam.Felengedtem annyi vízzel,amennyi éppen ellepte,és egy erőleveskockát dobtam hozzá(még mindig nincs eltéve alaplevem).Kis lángon puhára pároltam,ekkor a tejfölbe belekevertem a mustárt,és egy kisebb kanál lisztet is,amivel behabartam.Sóval ízesítettem,kicsit hagytam összeforrni,rászórtam a finomra vágott petrezselyemzöldet. Ma rizs volt a köret,de holnap tésztát fogok a maradékhoz tálalni
Ezzel a recepttel több helyen találkoztam a neten,igy nem jelölök meg forrást!

Nincsenek megjegyzések: